Jurre Nijhuis

Op pad met KTR reporter

Online platform met unieke project films voor KTR

De opdracht

Creëer een online platform als logisch vervolg op en aanvulling van het succesvolle, 1x per jaar verschijnende Engels/Duitstalige KTR360 magazine. Ontwikkel een centrale communicatieplek met regelmatig verschijnende bijzondere verhalen – via verschillende eigen social media kanalen te delen door KTR medewerkers en collega’s wereldwijd.

Gekozen strategie

‘KTR sets the world in motion.’ Met deze belofte en als toonaangevende fabrikant van hoogwaardige aandrijfcomponenten is KTR een betrouwbare partner voor elk bedrijf dat zich naar voren wil blijven ontwikkelen. Met het KTR360º platform richten we ons vooral op de verhalen achter de systemen en producten van KTR.

Het resultaat

Naast het high profile KTR360 magazine was de uitdaging om het KTR 360 online platform minstens net zo high profile te presenteren. De keuze van onderwerpen, goed redactiewerk en door altijd in samenspraak te werken met klant én de eindklant ontstaat een fantastisch en uniek beeldverhaal. Korte, sfeervolle video’s op bijzondere plekken van unieke projecten en mensen.

Inmiddels is er alweer een 2.0 versie - wij zijn zeer content!
Hans Hagedoorn - General manager KTR Benelux

Free WordPress Themes, Free Android Games