Aan een idee zonder uitvoering heb je niet veel. Aan een slechte uitvoering nog minder. We kijken daarom hoe de communicatie in een organisatie is ingericht. Wie is waarvoor verantwoordelijk? Wie zijn er nog meer bezig met communicatie? Wie kan intern wat zelf oppakken en waar gaan wij precies ondersteunen? Met heldere afspraken, duidelijke communicatielijnen en een afgestemd werkproces pakken we op die manier elke communicatievraag op.
Merk architectuur versterken
Strategische keuzes maken
Design uitwerkingen
Identiteit en kernwaarden
Imago en branding
Communicatiechecks
Advisering positionering
Arbeidsmarktcommunicatie
Media advies en -plaatsingen
Kernwaarden
Proposities
Brainstormsessies
Campagnes
Grafisch ontwerp
Content creatie
Video’s
Fotografie
Animaties
Teksten
Illustraties
Infographics
Logo’s en beeldmerken
Bedrijfs- of productbenaming
Slogan’s
Huisstijlen
Brochures
Signing
Jaarverslagen
Beursstands
Presentaties
Verpakkingen
Advertenties
Buitenreclame
Fleetmarking
Relatiegeschenken
Radiocommercials
Het is gewoon lekker eens vrijblijvend van gedachten te wisselen. Een frisse blik. Een scherp oog. Een verrassend idee.