ObT is begonnen in 1993, Terzake een jaar later in 1994. Pas in 2017 en na de verhuizing van Terzake naar Borne klikte het gelijk tussen ons en mogen we ObT tot onze zeer gewaardeerde klantenkring rekenen. In de afgelopen jaren hebben we samen met beide benen op de grond hard gewerkt aan het versterken van het ObT merk, de juiste strategie en om de daarbij behorende communicatiemomenten en -middelen door te ontwikkelen. In een bijna collegiale samenwerking kunnen we het ondertussen gerust omschrijven als een mooi voorbeeld van symbiose.
Inmiddels zijn we alweer een mooi aantal jaren verder. In 2018 mochten we onze eerste ‘grote' opdracht voor ObT oppakken: een heel jaar lang alle interne en externe communicatie organiseren vanwege het 25-jarig bestaan. De gekozen strategie was gebaseerd op attentiewaarde, continuïteit en het campagneverband Gewoon Goed Geregeld. De relaties hebben onder andere een jaar lang maandelijk enthousiast meegespeeld met verschillende online games.
Frank Weusthof, Hoofd Personele Zaken & Organisatie
Ook hebben we 2 fantastische relatiedagen compleet georganiseerd op locatie Vliegveld Twenthe waarbij onder andere speciale gastsprekers Paul Smit (voor bestuurders) en Wim Daniels (voor directeuren) werden ingeschakeld voor een heel bijzondere en vrolijke middag.
Naast de externe communicatie zijn er ook de nodige interne communicatie projecten die wij voor ObT realiseren. Zoals het strategische vijfjarenplan ’Doengericht 2025’, een volledig interne campagne inclusief ontwerp, fotografie en realisatie boekwerk en bijbehorende middelen tbv werkgroep bijeenkomsten. Maar ook de inmiddels bekende ObT bureaujaarkalender die de eigen relaties op hetzelfde moment in december tegemoet kunnen zien en waarin belangrijke data op een makkelijke en heldere manier terug te vinden zijn - regeren is vooruitkijken!
Regelmatig fotograferen wij (nieuwe) medewerkers zodat ObT in de communicatie ook altijd correct en up-to-date is.
Een andere, jaarlijks terugkomende opdracht is de Zomergroet van Mobiliteitscentrum ObT waarin alle invallers met een nieuw en vertrouwd online zomerspel bedankt worden voor hun inzet en even lekker kunnen gaan ontspannen voor een verdiende vakantieperiode.
Corelle Strikker, secretaresse en communicatie medewerker
Terzake verzorgt continue samen met ObT en websitebouwer BitWise naar een optimale online presence. Na de lancering van de nieuwe website richten we ons op gebruiksvriendelijkheid en uniformiteit. Is de informatie nog relevant? Stijgt het aantal bezoekers? De grootste uitdaging blijft: hoe kan het nog beter en makkelijker voor de websitebezoeker. Soms met eenvoudige aanpassingen, soms met grotere grafische en technische updates.
Het is gewoon lekker eens vrijblijvend van gedachten te wisselen. Een frisse blik. Een scherp oog. Een verrassend idee.