Lex Nijhuis

Een feestjaar gewoon goed gevierd

25-jarig ObT zet zichzelf in het zonnetje

De opdracht

Na bijna 25 jaar hard werken, pragmatische instelling en kennis van onderwijszaken is het tijd om het succes van Onderwijsbureau Twente (ObT) in 2018 goed te vieren. Zorg dat ObT zich een jaar lang op een onderscheidende manier in 2018 presenteert aan al haar stakeholders. Opvallen door een andere en onderscheidende insteek, de bedrijfsfilosofie onderstrepend en rekening houdend met het feit dat ObT zich communicatief doorgaans ingetogen opstelt.

Gekozen strategie

Met het centrale thema ‘ObT 25 jaar – Gewoon. Goed. Ge…’ hebben we 2 vaste kernwaarden van ObT gekoppeld aan bijpassende woorden voor activiteiten in 2018. Met ludieke acties onder het personeel rond speciale dagen, met aankondigingen in de vorm van persoonlijke videoboodschappen en met eigen ontwikkelde ObT games naar stakeholders laten we ObT telkens zeer verrassend uit de hoek komen.

Het resultaat

Onder andere een fraai game-platform 25jaarobt.nl met 11 eigen ObT games inclusief prijswinnaars intern en extern, drie verschillende events; 1 voor Personeel (verrassende personeelsdag), 1 voor Onderwijsdirecteuren en 1 voor Onderwijsbesturen (met bijzondere locaties en aankleding én sprekers met een onderwijs-link). De campagne loopt nog volop, in december is de afsluiting gepland en zal het feestelijk worden afgesloten met alle ObT collega’s.

Met verrassende en sprankelende ideeën ontzorgt Terzake de klant, zodat je zelf ook van je eigen feestje kunt genieten!
Leo Rondhuis, directeur ObT

Free WordPress Themes, Free Android Games