Youri Oude Nijhuis

Dichtbij de cliënt, medewerker en organisatie

Online magazine ‘Dichtbij’ voor De Twentse Zorgcentra

De opdracht

Hoe vervangen we een gedrukt nieuwsblad door een middel waarin mensen, verhalen en achtergronden beter tot hun recht komen, dat beter aansluit bij de huidige tijd, meer interactie en meer bereik heeft en waarmee we tegelijkertijd een kostenbesparing realiseren.

Gekozen strategie

4 online magazines per jaar, meer emotie toevoegen aan verhalen en een betere aanvulling op de bestaande mediamix. Inspireren, de lezer meer aan de hand nemen en een hechtere band met lezers opbouwen. Een verzameling van samenhangende en inhoudelijke meer verdiepende artikelen realiseren. Gebruik maken van optimale integratie en koppeling met bestaande social media kanalen.

Het resultaat

De eerste editie van de Dichtbij kwam 30 juni 2015 online, we zijn inmiddels alweer bij de 14e editie. Vanaf de eerste uitgave is het online magazine een succes gebleken. In de loop van de tijd kwamen nieuwe wensen en behoeften aan het licht. Terzake blijft telkens vernieuwen door het aanbieden van passende nieuwe functionaliteiten.

Naast de grafische ontwerpen en technische uitvoering verzorgt Terzake ook een deel van de fotografie en sfeervideo’s. Het resultaat is een mix van ontroerende verhalen, prachtig beeldmateriaal en is de lezer in staat om ‘Dichtbij’ de cliënt, medewerker en organisatie te staan. Contentmonitoring en -analyse bevestigen het succes van de Dichtbij. Bekijk het online magazine op  dtzconline.nl

Terzake zorgt ervoor dat onze verhalen écht dichtbij de lezers gebracht worden.
Joke Kuiper, Communicatie-adviseur De Twentse Zorgcentra

Free WordPress Themes, Free Android Games