Paul Bensing

De kracht van een global player in beeld

KTR360° Yearbooks van KTR Systems GmbH

De opdracht

Positioneer, naast de vele reeds bestaande eigen mediakanalen, de uniekheid van KTR als ‘Global Player’ in woord en beeld op een high-profile wijze. Met activiteiten in vele bedrijfstakken en mondiaal meer dan 850 medewerkers, 20 eigen dochterondernemingen en meer dan 90 vertegenwoordigingen in 5 werelddelen een wereldspeler van formaat op het gebied van aandrijven en besturen. Bewijs en bevestiging van de KTR tagline “Made for Motion”.

Gekozen strategie

Primair: De naam KTR360° werd bedacht voor een jaarlijks terugkerend glossy boekwerk in 2 talen voor een geselecteerd aantal stake-holders. Een ultiem relatiemagazine én bewaarexemplaar dat al sinds 2012 door ons vervaardigd wordt. Secundair: KTR dochterondernemingen actief benaderen om onderwerpen en content aan te leveren waarmee ook de interne betrokkenheid en KTR opdrachtgevers te vergroten.

Het resultaat

Een grafisch en inhoudelijk zeer verzorgd magazine met veel aandacht voor vormgeving en aansprekende visuals zoals animaties. Met aandacht voor het verhaal van de medewerker, opdrachtgever en de techniek achter elk project. Uitgevoerd met speciale druktechnieken zoals zilverfolie-druk om de uniekheid van projecten, groot en klein, optimaal te benadrukken. Verhalen waarbij altijd de verbinding met de verantwoordelijke KTR medewerker van het project wordt gemaakt. https://www.ktr.com/nl/ktr360-yearbooks/yearbooks/

Working together with competent and creative people; Terzake shows how it’s done.
Björn Stavermann, KTR Worldwide

In co-creatie met

Björn Stavermann
Communicatieafdeling KTR Systems GmbH

Free WordPress Themes, Free Android Games