Net zoals de hele wereld volop in beweging is, worden ook de uitdagingen in het onderwijs niet kleiner. Hoe blijf je jezelf? Hoe wordt er naar jou gekeken? Hoe houden we het leuk voor iedereen? IKC de Bron vroeg Terzake om het reeds ingeslagen pad verder op te pakken met als doel er alles aan te doen een zo stabiel mogelijk leerlingenaantal mogelijk te maken. De eerste stappen waren al gezet met nieuw logo en huisstijl maar de imago kant, een passende strategie en ook de middelen was nog onontgonnen terrein. Met een helder stappenplan, een frisse blik en veel speelruimte hebben we samen IKC de Bron geherposioneerd én het team bij elke stap uiteraard actief betrokken.
Willem van Till, directeur IKC de Bron
Jildou, Noura en Lisette, PR groep IKC de Bron
Terzake heeft vervolgens een voorstel en advies gepresenteerd aan het team met als doel samen keuzes maken en te prioriteren. De presentatie zorgde voor nieuw elan in het team, de communicatie-uitdagingen en uiteraard voor een coherent en herkenbaar IKC de Bron verhaal. Na de zomervakantie worden de verschillende middelen 1 voor 1 opgepakt: signing, socialmedia, content, website - we gaan ervoor!
Op de nieuwe website staat ook een sprekende video. De video is gemaakt door Hendriks & Marktvoort uit Enter in samenwerking met Terzake.
Het is gewoon lekker eens vrijblijvend van gedachten te wisselen. Een frisse blik. Een scherp oog. Een verrassend idee.