Een van de grotere actuele thema’s gaat over de energietransitie. In samenspraak met meerdere belangengroepen heeft Terzake samen met onder andere energiecoach Bart Schooneman een campagne en totaalpakket aan middelen gerealiseerd voor het Energieloket en de energiecoaches 'in het veld'. Van pandbelettering, promotietent tot informatieflyers, van website tot huis-aan-huis acties, van social media bericht tot het organiseren van een livestream uitzending. Telkens de juiste boodschap voor de specifieke doelgroep op de best mogelijke wijze in de media.
Bart Schooneman – energiecoach gemeente Borne
Ieder jaar verzorgen wij de infographic van de jaarrekening. In één oogopslag in hoofdlijnen de kosten, de baten en het resultaat. Niet alleen cijfermatig maar vooral ook de achterliggende keuzes en resultaten van het beleid van de Gemeente Borne in het afgelopen jaar.
Een campagne om samen met de bewoners te werken aan een nieuw plan voor Wensink-Zuid. In opdracht van projectleider Koen Baart hebben we deze mooie campagne opgestart. De eerste middelen in de eigen huisstijl zijn inmiddels een feit. Op zaterdag 1 juni 2024 was de kick-off van dit project.
Het is gewoon lekker eens vrijblijvend van gedachten te wisselen. Een frisse blik. Een scherp oog. Een verrassend idee.