Ingrid Nijhuis

Alles onder 1 dak

Crossmedia jaarplan voor Parker Hannifin

De opdracht

Parker Hannifin was op zoek naar een full-service mediastrategie, -productie en -plaatsingsbureau voor de uitvoering van haar jaarlijkse communicatieplan. Bij de uitgeschreven pitch werd gekozen voor Terzake met als doorslaggevende argumenten: expertise, betrouwbaarheid en de prijs/kwaliteit verhouding. 

Gekozen strategie

Op basis van de marketing- en communicatiestrategie van Parker Hannifin, het gestelde budget en de vraag; “Wie wil Parker Hannifin wanneer, hoe vaak en op welke wijze met haar boodschap bereiken?” De juiste mediamix samenstellen naar bereik, kosten, frequentie, gewicht en continuïteit, om uiteindelijk de gekozen print- en online media in te kopen en de uitvoering tot aan de plaatsing af te handelen. Ons ontwikkelde online media module met jaarkalender zorgt voor extra gemak en overzicht op één plek. 

Het resultaat

Voor de Parker producten verzorgen wij op basis van jaarplannen en afspraken alle uitingen online en in print voor de negen marktsegmenten: energie, fabrieksautomatisering, industrie, life sciences, mobiel & transport, olie & gas, scheepsbouw, semicon, voedingsmiddelen- en drankenindustrie.

Tevreden en overzichtelijk, met korte lijnen en een vast aanspreekpunt.
Edgar Visscher - Marketing Manager Parker Hannifin

Free WordPress Themes, Free Android Games